In the visiting room of a French prison, the lives of a group of men and women brush up against one another to ultimately influence mutual destinies. A mother of a murdered Algerian, the random double of a dangerous offender, the girlfriend of a young rebel, a doctor who feigns cynicism and a killer’s sister have one hour to make amends with life, in the thousand faces of modern society’s malaise.