Mr Guy, who is as popular as he is crazy, is the successful presenter of a TV-sales programme. And as nature sometimes gets things right, Mr Guy finds himself, unfortunately and to his delight, mixed up in a shady business involving France’s secret services and a network of dangerous dealers from Eastern Europe. His explosive encounter with Sam, the mysterious secret agent assigned to dismantle the network, will enable Mr Guy to finally slip into the role of a true hero.