No job is too absurd for Jacob: in a glitter suit with stick-on sideburns, he sings Elvis Presley songs for crooning old ladies—not exactly the musical Olympics, but he needs the money. Now Jacob has the job of transporting a valuable stud ram to Norway—by car, because the ram doesn’t like flying. Just before he sets off, Jacob’s long-forgotten lover Julia calls and announces the arrival of her—their—12-year-old daughter May. The stubborn teenager has taken it into her head to visit the father she has never met. So May has to come along to Norway too. However, with an angrily bleating ram in the back and an arrogant “goat” in the passenger seat, Jacob has much more than he can cope with. The further the north their journey takes them, the more defiant May becomes—and the more annoyed Jacob.