Little Nicky, the son of the Tanner, a famous strongman, has made up his mind, that he can conquer the dragon as his father did long ago. Against prohibition of his father, Nicky has managed to get into trouble and now it depends only on his courage, whether he defeats the resurgent dragon and returns home from the magic world.