Dogman is the name of a pet grooming shop and also the tragic prediction of the main character’s metamorphosis from man to animal. Based on a true story that took place 30 years ago and of which nobody will ever know the truth, Dogman digs deep into the human dilemmas of the violence hidden inside each one of us.