The story of two lonely people who meet each other by chance in the Helsinki night and try to find the first, only, and ultimate love of their lives. Their path towards this honourable goal is clouded by the man’s alcoholism, lost phone numbers, not knowing each other’s names or addresses, and life’s general tendency to place obstacles in the way of those seeking their happiness.