A journey through Italy marked by the rhythmic sound of the long distance express trains, as the run along the track, and which have long been allowed to degrade. Outside the dirty, steamed up windows, landscapes flash past, at times marred by the intervention of Man, at times intact and overwhelmingly beautiful. Inside, the passing of time is marked only by the variations of light which illuminate the narrow corridors and the many different, often tired faces they contain. Enclosed in a space which is terrain of encounters and solitude, the life of the traveller seems to be suspended in a dimension which is outside existence, and where everything still seems possible, permanently strung between the past and the future, what has been and what will be.