Todas las canciones hablan de mí is a romantic comedy, but without the “boy meets girl” bit. The premise is more like “boy tries to forget girl”; not precisely an easy task, particularly when the girl you’ve just broken with pops up in your every memory and you start thinking that every song is about you.