Blacky, a black sheep, is the terror of the farm. And she is obsessed with going to the Moon. Kanuto, the sheepdog, gets tangled up in her plans while failing to hide his love for her. They get swept away in an adventure where they meet an opera-singing cow, a fashion designer wolf, illegal sewing spiders, a weird couple of birds from some famous singing TV reality show contest, and a peculiar pack of dogs, the 'Pastrinos', who have a rocket ready to launch. And of course, Pinky, the Godzilla-sized sheep, with a bad attitude of lunar proportions.