30-year-old Rose has only got one thing in mind: re-establishing a bond with Mickaël, her 11-year-old son from whom she's been separated for several years. It turns out to be a difficult task. But when Rose learns that Mickaël's crazy about a certain sport, she thinks she's found a way to break the ice: she'll set up a wrestling team with her three check-out clerk friends.