Determined to no longer work for anyone else, Jérôme tries to set up his own company, no matter the cost and despite his wife's reluctance. Ugo, their 11-year-old son, plays tennis and wants to become a champion. To do so, he must get into the French national tennis training school at Roland Garros. Like his father, Ugo is ready to do anything to achieve his aims. Together, Ugo and Jérôme come to learn that you can't bend the rules in order to succeed.