A tournament is being held over seven days in a chic hotel in Budapest. The favorite: Cal Fournier, twenty-two years old, French chess champion, immature genius, programmed for victory, fights his adversaries with a formidable force. Disconnected from the world, Cal gets lost in constant games and gambling with his girlfriend Lou and his acolytes Aurélien, Anthony, and Mathieu. But an adversary unlike any other will jam this well-oiled routine...