Simone (34) needs a change. Together with her husband Eric and their two children, she buys a decrepit mansion in the south of France, to turn it into a home and B&B. While the chaos of the renovation grows, Simone flees into a thrilling affair with one of the French construction workers, the gorgeous twenty-year-old Michel. Slowly she loses control of her life and the French dream turns into her worst nightmare.