In Justine’s family everyone is a vet and a vegetarian. At 16, she’s a gifted teen ready to take on her first year in vet school, where her older sister also studies. There, she gets no time to settle: hazing starts right away. Justine is forced to eat raw meat for the first time in her life. Unexpected consequences emerge as her true self begins to emerge.