Somerset, England. Trainee veterinarian Clover Catto returns to the farm where she grew up after hearing news that her brother Harry has died - an apparent suicide. Finding the family home in ruins following recent floods that devastated the area, Clover is forced to confront her difficult father Aubrey – about the farm, the livestock and, crucially, the details surrounding Harry’s death. As the funeral approaches Clover’s discoveries send her on an emotional journey of reckoning - with the land, her family and herself.