Pierre is a 30-year-old dairy farmer. His life revolves around the family farm he took over, his cows, his veterinarian sister and his parents. When the first cases of an epidemic disease break out in France, Pierre finds out one of his animals is infected. Losing his cows is not an option for Pierre. He has nothing else and he will do whatever it takes to save them.