Charlie and Eli Sisters live in a wild and hostile world. They have blood on their hands: the blood of criminals and innocent people alike... They have no scruples about killing. It’s their job. Charlie, the younger brother, was born to kill. Eli, however, dreams of living a normal life. They are hired by the Commodore to find and kill a man. From Oregon to California, a ruthless hunt begins, an initiatory journey that will test this insane bond between the two brothers. A path that leads to their humanity?