In the heart of the demonic Paris of the late 70s, Anne (Vanessa Paradis) made a career by producing pornographic films. To find the favors of his companion, Loïs (Kate Moran), Anne decides to change by financing a much more ambitious film, which she entrusts the direction to Archibald (Nicolas Maury). But a mysterious serial killer thwarts her plans and attacks all the actors involved in the project.