Rose, a sweet, lonely driving instructor in rural Ireland, is gifted with supernatural abilities. Rose has a love/hate relationship with her ‘talents’ & tries to ignore the constant spirit related requests from locals - to exorcise possessed rubbish bins or haunted gravel. But! Christian Winter, a washed up, one-hit-wonder rock star, has made a pact with the devil for a return to greatness! He puts a spell on a local teenager- making her levitate. Her terrified father, Martin Martin, asks Rose to help save his daughter. Rose has to overcome the fear of her supernatural gift & work with Martin to save the girl, get the guy and be home in time for a light snack...maybe a yogurt or something...