In the hot summer months, when Madrileños leave their homes in droves to escape the insufferable heat, the centre of Madrid is left abandoned. That is, except for the tourists and a handful of undaunted locals – and those who can’t see the way forward, like Eva, a charming thirty-something. Nevertheless, summer’s the best time to find out who we really are.