Nora, a shy 14-year-old Berlin girl, will never forget this way too hot summer. Surrounded by people with disrupted biographies, from different cultures and backgrounds, she makes her way into adulthood. Nora gets her first period, falls in love with another girl, learns to stand up for herself and gets her heart broken for the first time. When summer ends, things will never be the same again for Nora.