Clint is a damaged man who has retreated to a wintry remote mountain cabin where he hopes to find serenity. He runs a modest cafe where the rare traveler or native of the region visits. But even in his relative isolation he cannot find peace nor escape. On a fateful evening, to confront himself, he begins a journey by dogsled to the world he once knew. He travels through dreams, memory and imagination in an attempt to find his true nature.