Constance and her fiance hope to one day take over, modernize and expand her father's farm, on the verge of bankruptcy, to the large-scale farms that share the land and power. She gains the support of the influential and charismatic Sylvain, their fate quickly lying in his hands - When Sylvain's desire for her steps in the negotiations, Constance must face yet another kind of violence.