Lisa moves out, Mara is left behind. All sorts of commotion transpire: The mother flirts with a handyman, the dog constantly steals the cleaning sponges, a builder drills open a cracked pavement. And a girl documents the adventuresome day. As boxes are being moved and cupboards built, abysses begin to open up, yearnings fill the room and an emotional rollercoaster is set in motion. A tragicomic catastrophe film. A poetic ballad about change and transience.