Anna, a 24 year-old unemployed actress, is making a living looking after Walentin, the father of a businessman, Jørgen, whom Anna met while playing a role in a commercial. Walentin is a geriatric whose mental faculties are not always on an even keel, however, he serves as an audience for the roles Anna missed out on at auditions. While Jørgen is eager to settle his father's estate, Walentin's mental state, it turns out, isn't quite as serious as the hospital staff and Jørgen think...