Jaakko is blind and disabled, tightened to his wheelchair. He loves Sirpa. Living far away, they have never met in person, but they meet every day over the phone. When Sirpa is overwhelmed by the shocking news, Jaakko decides to go to her immediately despite his condition. In any case, he just needs to rely on the help of five strangers in five places: from home to taxi, from taxi to station, from station to train, from train to taxi and finally from taxi to... her.