The director gets a phone call from his aged mother. A stubborn woman, she worries about the future of the rest of the family. The father is a gambling addict in poor health; the brother is penniless yet sure of his talent as a medium. Looking back at the reasons he left 20 years earlier, Elvis A-Liang Lu creates a wonderful family portrait, touching and full of light.