Hana and Petr, facing a crisis in their marriage, decide to solve it by opening up their relationship, under condition that they will remain honest, sharing their new experiences and sexual escapades with each other. But the experiment takes a darker turn when their enjoyment of this newly acquired freedom morphs into a power struggle. Confessions of extramarital affairs are wielded as a weapon, with truthfulness replaced by pretense. As husband and wife each attempt to present the best image of their imaginary selves, it leads to an escalation of emotional and psychological violence that takes them to the breaking point.