Mira is a 60 year old mother, wife and midwife and appears to have a normal life. One morning she starts her day like any other, wakes up early, puts her family's clothes out to dry, purchases food for her fish and commits a bank robbery. This unexpected act, breaks her family and life apart and she is forced to look within and discover what she must change to ensure a more fulfilling life.