Beirut, Lebanon, the present. Ahmed, a Syrian refugee, and Mehdia, an Ethiopian migrant domestic worker, are living an impossible love of stolen kisses on street corners. While Mehdia tries to free herself from her employers, Ahmed struggles to survive by selling scrap metal, while affected by a mysterious disease. The two lovers may have no future, but they also have nothing to lose. One day, they seize their chance and flee Beirut, in a desperate attempt to start over elsewhere, as Ahmed’s physical condition starts to gets worse.