While sound asleep myriads of ants tenderly climb up a baby’s body and nurture it with grain. It will turn into Midas, the king who loved gold so much that he wished and was granted the golden touch – which eventually made him transform his own daughter into gold. How come a human that survives thanks to nature considers wealth leading to ultimate happiness?