In 2018, my grandfather was arrested for child sexual abuse and attempted kidnapping. Now he’s waiting to go to prison, and I'm meeting him again after several years without seeing each other. Meanwhile, my family gathers at the country house and deals with the emotional consequences of growing up under this father figure. It is there that my own father realizes that his relationship with us is not so different from the one he had with my grandfather.