Lucas and Clementine, a thritysomething couple are expats in Romania. They live in an isolated house in the suburbs of Bucharest. Clementine, a French teacher and Lucas, a novelist, live in peaceful happiness... Yet, one evening, in their house, everything is turned upside down... Rain is beating outside... The telephone keeps ringing, distant voices at the end of the line... incomprehensible. The couple are not alone... The nightmare begins... THEY are there...