The supermarket clown Ulrik is dreaming of becoming a stand-up comedian. The handicapped Amnesty girl Kristin is in love with the swaggerer Alexander, but does not dare to tell him. Erna is to be deported from the country because she is a "consumed" mail order bride from Eastern Europe...