Under the pseudonym “Mr. and Mrs. Go,” Alexandre Darou and Aurore Lalu, a famous acting couple, arrive in a remote valley of the Pyrenees in the middle of the night. Aurore is prone to fits of nymphomania and Alexandre imagines this to be the ideal place to keep her out of temptation’s way and return her to her old self.