When a billionaire Russian mobster arranges a shady real estate scam and produces scads of money, all of London's criminals want a piece of the action. Washed-up rock stars, dangerous crime lords, sexy corrupt accountants, crooked politicians and down-and-out petty thugs get caught up in the rat race, and all of them plan to get rich or die trying.