Twenty-year-old Spaniard, Axl arrives in London on a quest to find the father who abandoned him when he was a child. Taking up residence in a vibrant squat in a hip London neighbourhood, he finds himself alongside other colourful characters from all over the world, drawn to London's melting pot. Among them is Vera, a beautiful Belgian girl recently abandoned by her boyfriend whose faith in romance is gradually rekindled when she meets a charismatic stranger. Agreeing not to swap names or numbers, they embark on a passionate and mysterious affair, but when one fails to show, have they let the opportunity of their lives go forever?