Eric the postman is slipping through his own fingers... His chaotic family, his wild stepsons and the cement mixer in the front garden don’t help, but it is Eric’s own secret that drives him to the brink. Can he face Lily, the woman he once loved 30 years ago? Despite outrageous efforts and misplaced goodwill from his football fan mates, Eric continues to sink. In desperate times it takes a spliff and a special friend from foreign parts to challenge a lost postman to make that journey into the most perilous territory of all - the past.